$$

Wednesday, May 12, 2010

Membahagiakan diri

saya sedang menyanyi lagu Justin Bieber
"Baby, baby, baby ohhh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
I thought you'd always be mine mine"

supering lazat, supering riang
supering jom bergembira
dengan ini saya merasmikan
saya selamat menghabiskan pengajian saya secara rasminya

ahhh....leganya
saya dah hantar dua buah buku yang dah di jilid dan satu soft copy Tesis saya ke ofis PPBL
rasa P>U>A>S yang teramat sangat
saya telah menghantar ke kedai binding dekat dengan KTM
kedai 5G dan siap dalam masa satu hari
gembiranya, nasib baik saya muka macam cina sikit*yeke,eleh x pa, puji sendiri..hehe*
baru tauke kedai tuk layan baik dan janji siap dalam masa sehari
nasib baik.

lepas ini bolehlah melepaskan tension
felt like to
movie-ing, karaoke-ing, makan-ing, or jalan2-ing
haha

~SESUATU KEJAYAAN TIDAK AKAN DATANG DENGAN BEGITU MUDAH TANPA SEBARANG HALANGAN YANG TIDAK MUDAH~glo


Dengan ini saya merasmikan pembebasan saya sebagai pelajar
dan manyahut cabaran untuk bekerja
haha....macam apa pula entri kali ini
dengan ini saya sertakan bukti kejadian ini.layan......





it's cost me RM50.fuh..im broke

till then smiles..:)

No comments:

Post a Comment