$$

Monday, February 10, 2014

what is your preferences?

kalau saya...
pingan mangkuk saya ahli tetap pembeli jenama Giacomo
kalau anda ingin jadi isteri yang superpower belilah Giacomo
suami puji,mertua sukai
tehee
tapi saya lebih suka yang melamin
lebih tahan lama
dan tak mudah pecah
sekarang saya tengah kusyuk membeli seberapa banyak koleksi yang boleh

selain itu, untuk jenama syampoo pula..my preference is
shampoo dari produk cosway
untuk jenis kulit kepala macam saya sensitif kena la pkai Ithcy Scalp Care..ha..tu na yang warna biru tu...ianya merawat kegatalan kulit kepala

untuk barang-barang container pula preference saya adalah brand tupperwares yang berwarna warni dan menawan

apa pun pilihan anda, sebagai seorang isteri kenalah pilih yang terbaik untuk family anda.xoxo mumy grace






No comments:

Post a Comment