$$

Sunday, September 25, 2011

Tip-tip untuk kulit berjerawat…BIO-EVER NANO CREAM MAGIC?

Hello, how are you there? Hope everything fine. Cewah, macam nak tulis surat karangan BI form 4 pula. Dah la malas nak ber-speaking, aku nak ber-cakap-ing saja dalam BM. Ni aku nak kongsi satu rahsia alam semulajadi wanita. 

Sila lihat tajuk di atas, jika tiada kaitan dengan anda sila jangan baca blog ni ok. Sekian terima kasih. 

Check 1, Check 2, 

Eh, eh, sabar dulu, tengah testing mike ni… Once upon a time, *(dah mula dah), ada la seorang remaja yang sedang nak meningkat remaja. Dalam dia meningkat remaja maka meningkat juga lah jerawat di muka nya, oleh itu dia mencuba pelbagai produk kecantikan yang ada di pasaran,di cuba nya satu..tak Berjaya…dari Fair and LOvely kepada Fail and LOnely…….(kecian3-upin &ipin). 

Sapa tak down kalau muka macam buah jambu yang di gigit serangga.cuba bayangkan….tompok merah sana sini, gunung berapi sana sini tunggu nak meletop aja! T3 kata “say NO” to pimples! Setelah melalui saat-saat remaja yang dahsyat, peninggalan itu masih ada bekas-bekas kawan lama yang tak nak pindah dari muka….ok..ok..saya pendekan cerita la,(shortcut 123 action!) Maka dengan ini saya nak share satu produk iaitu Bioever Nano Cream Magic (seperti tajuk tertera di atas)..orang tua kata “sharing is caring”…*mengada orang tua dulu-dulu mana pandai speaking?*

3, 2, 1……………..mempersembahkan……Sila layan gambar di bawah;
Harga pasaran RM220. penghantaran percuma.cuma bagitau nama dan alamat yang betul jer...
kesan memang mujarab. Saya juga guna Bio-aura.filter air yang berkesan. company sama.
JANGAN BIMBANG PRODUK NI HALAL
BEFORE. muka sebelum ni. memang berjerawat dan agak teruk

 
AFTER. Kalau dah guna ini kira hasilnya


P/S: Kepada sesiapa yang berminat boleh lah bagitahu melalui mesej chatting box saya kat sebelah kanan tu ha…yang kenal saya nak tahu lagi detail boleh aja sms, fb-ing me ok dokkies!

                                              ***********KITA TINJAU***********

Pengalaman saya menggunakan produk ini:
i. Kulit semakin tegang. Jerawat semakin kurang
ii. Selepas guna badan rasa panas dan suka minum air banyak-air suam na…
iii. Suka buang angin- saya di fahamkan produk ini membuang bahan-bahan toksik di dalam badan
iv. Kulit semakin putih semulajadi
v. Hormon seimbang


Untuk itu sampai di sini saja perkongsian tip saya yer. Jika berminat tinggalkan mesej di ruangan ini. Wanita sanggup buat apa saja untuk cantik kan..kan…Jika nak maklumat lebih detail boleh tanya aja MR. Goggle.taip jer kat sana yer. k....cekikdaud dulu

No comments:

Post a Comment