$$

Wednesday, April 21, 2010

The road not taken=dilemma

salah satu poem yang paling aku suka..."The road not taken" by Robert Frost
sudah jiwaku literature, hidupku juga seumpama itu
dalam masa seminggu hidupku tidak tenteram memikir aku harus atau tidak harus
namun kerjaya itu adalah minatku
dari kecil sehingga sekarang
aku selalu bercita-cita itulah yang akan aku jadi
sekarang peluang di depan mata
namun begitu banyak bongkah kayu terpaksa aku lalui
untuk sampai ke depan
malah aku akan mengharungi laut cina selatan
bak orang yang tengah hangat bercinta
lautan berapi sanggup aku redahi
aku kumpulkan segala kekuatan
namun ada masa aku down
menyusun apa yang aku tidak mampu
aku putuskan untuk tidak
namun terima kasih "aba"=dady
kalau dia tidak memberi semangat
aku pasti sudah tiada kekuatan
terima kasih, aba n kakak
yang memberi semangat yang membina
dady say "don't think about money. think about your future, you're lucky you are selected among all of them" "you get it or not, itu lain kira kemudian"
wah....tersentunya aku
aku janji aku akan membuat yang terbaik.do pray for me :)


nervous...so many things happen. 23hb ni satu lagi ujian.i'll do my best!!God Bless.
thank u to all friends who giving support and helping me. i'll not forget that.till then, hug and smile :)

1 comment: