$$

Friday, March 19, 2010

saya dengan Pakaian tradisional


UPDATED

CSSUKM DINNER: Black dress



Suka pula saya mengumpul koleksi gambar-gambar ini. Hari ini hari yang boring, tidak kurang juga dengan hari-hari yang lain. Apa pun, saya masih bersyukur kerana masih menghirup udara2 yang tidak berapa nak segar,kan. Tercemar la sangat.

Dalam blog kali ini memaparkan diri saya mengayakan koleksi baju-baju yang pernah saya pakai. Antara yang terpilih lah. Oh, saya suka. Tidak lama lagi ada dinner. Tapi saya tidak ada baju. Tapi tidak mengapa, nasib baik ada baju yang saya beli taun lepas yang tidak pernah saya pakai.

Oh tidak, sedihnya memandangkan riwayat masa saya di UKmmmm… tercinta ini sudah semakin kurang. Pasti saya akan merindui setiap detik pahit dan manis selama 3 tahun di sini. Bertapa saya sedar masa tidak pernah hendak menunggu kita.
Tanpa membuang masa jom kita zasss….layan


kebaya hijau





pakaian melayu


baju untuk zapin




Pakaian selalunya masa mambuat tarian di chucrh


pakaian tradisional Sarawak: Ngepan Iban



pakaian tradisional cina



cheongsam



pakaian tradisional sabah: kadanzandusun


baju orang ulu sarawak

2 comments:

  1. cantikla semua bju2 tu..i plg suka cheongsam..u look cute..teringin nk ada cheongsam..

    ReplyDelete
  2. tq.owh,kwn punya.saya pinjam.thank you to joyce for the awesome ceongsam.hehe

    ReplyDelete